Massa Kul!

Regnar ute nu ju GILLART inte!
Jag tänkte ju ta å gå en promenad, för det va ett tag sen jag gjorde det!
Men man får väl ta på sig regnkläder ;)

Idag hade vi redovisning för femmor om våra husbyggen.
Gick ganska bra, förutom att jag glömde va jag skulle säga och att jag råkade säga lite fel.. HAHA
Men jag tror att dom förstog iaf.
Kör idag också, massa kul!



Igår fick jag skolakatalogen :DD
Sen hade jag FF ett tag också! xd
Men det blev inte så länge som jag trodde, men iaf.

Färgade håret gjorde jag härom dan, ljusare!
Blev ganska bra, men jag har massa olika färger i håret nu! xd
Det blev lite blond, orange, ljusbrun och sen har jag lite mörkare brunt också.
Men jag är Nöjd iaf!!



Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0