<3

Igår va jag i Örebro med Danni, skulle köpa kläder.

Men jag köpte bara ett par vantar och två par örhängen :)



NÅTT SOM ÄR VÄLLDIGT DÅLIGT
:

I örebro har dom  inget man letar efter,
Dom har inga fina kläder nån stanns typ,
Det va kallt ute,
Jag skulle ha köpt skorna som jag ville ha (vinterskor).
Men jag va inte så smart och fatta att jag hade 500 kr i plånboken! :s


Så nästa gång det blir örebro och om jag vill ha nått ska jag kollla hur mkt pengar jag har :)
Men jag och Danni hade kul iaf!




Idag har det typ vart tråk dag bara!
OCH vi hade elevensval idag -.- Och det är ju klart den bästa gruppen!

Åh nu är jag jätte sugen på godis :S
(Men inte äta!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0